Освіта:
Підвищення кваліфікації: - довідка про проходження практики для підвищення кваліфікації при Дніпровському національному університеті імені Олеся Гончара від 14.12.2018р. №89-400-86, спеціаліст 1 категорії; - кваліфікаційне посвідчення Дніпровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти №1877 від 22.02.2013р., спеціаліст 2 категорії.
Загальний педагогічний стаж: 9 років.
У своїй діяльності практичний психолог коледжу керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Про вищу освіту», іншими законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти і науки України, Етичним кодексом практичного психолога, Конвенцією ООН «Про права дитини», посадовою інструкцією, Положенням «Про психологічну службу» та іншими нормативними документами.
Практичний психолог здійснює: - психологічне забезпечення освітнього процесу; - психологічний супровід психічного, розумового, соціального і фізичного розвитку здобувачів освіти; - психологічну діагностику та аналіз динаміки психічного, розумового і соціального розвитку здобувачів освіти; - психологічний супровід адаптації до умов освітнього процесу; - реалізацію розвивальних, профілактичних, просвітницьких, корекційних програм з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей здобувачів освіти; - консультативну допомогу всім учасникам освітнього процесу з питань навчання, виховання здобувачів освіти, особистісного та професійного розвитку тощо; - роботу з постраждалими від насильства дітьми тощо. Практичний психолог бере участь в:
Практичний психолог сприяє:
- профільному та професійному самовизначенню здобувачів освіти, формуванню життєвої компетентності; - формуванню соціально-комунікативної компетентності обдарованих дітей; - попередженню та профілактиці професійного вигорання педагогічних працівників; - формуванню психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі з дитиною з особливими освітніми потребами; - формуванню психологічної культури учасників освітнього процесу; - попередженню будь-яких видів і форм насильства та конфліктів серед здобувачів освіти; - формуванню небайдужого ставлення здобувачів освіти до постраждалих дітей, усвідомлення необхідності невідкладного інформування педагогів про випадки домашнього насильства і конфліктів серед здобувачів освіти, що стали їм відомі.
Напрями діяльності практичного психолога у коледжі: діагностика - виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально--психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні; профілактика - своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі; корекція - усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки; навчальна діяльність - форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості; консультування - багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу; зв’язки з громадськістю - діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління; просвіта - формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу. |