|
Галузь знань: 07 Управління та адміністрування
Спеціальність: 075 Маркетинг
Освітньо-професійна програма "Маркетингова діяльність"
кваліфікація: організатор із збуту
Форма навчання: денна, заочна
Що таке маркетинг?
Чим займаються маркетологи?
Де працюють маркетологи?
Посади, які можуть займати наші випускники спеціальності «Маркетинг»
Кваліфікація, яку отримують наші випускники спеціальності «Маркетинг»
Дисципліни, які вивчаються за спеціальністю «Маркетинг».
Матеріальне забезпечення процесу навчання.
Умови вступу на спеціальність «Маркетинг»
Що таке маркетинг?
Що складніше за все в бізнесі? Звісно - продати товар! Хто знає як знайти шлях до споживача, той перемагає в конкурентній боротьбі. Саме маркетологи - це майстри пошуку найкращих шляхів для збільшення прибутку компаній та підприємств.
Маркетологи допомагають компаніям надати відповіді на найскладніші проблеми та питання, пов'язані з веденням бізнесу. Наприклад: яку ціну встановити на товар; як правильно розмістити товари на полицях магазину; як правильно розробити рекламну компанію; які товари та види товарів виробляти; через які магазини або мережі магазинів реалізовувати вироблені товари та багато інших питань, правильні відповіді, які визначають успіх бізнесу.
Слід зазначити, що чим більше зростає конкуренція на ринку, тим більшого значення набирає використання знань з маркетингу в роботі компанії. Для підприємств та приватних підприємців знання в сфері маркетингу допомагають значним чином покращити результати роботи та прибутковість їх бізнесу.
Вгору Чим займаються маркетологи?
Маркетолог - це фахівець з просування товару. Він аналізує попит на вироблений товар, вивчає ринки збуту товару, розробляє рекомендації керівництву підприємства щодо можливостей продажу товару, вивчає і прогнозує смак і потреби покупців, здійснює дослідження, з'ясовує, який товар буде користуватися великим попитом у покупців, виявляє перспективи збуту товару та його конкурентоспроможність на ринку.
Сьогодні маркетинг став ключовим елементом будь-якого бізнесу. Фахівці цієї спеціальності підготовлені для професійної діяльності на всіх видах підприємств, торгівельних та виробничих організацій. До сфери діяльності маркетологів належать:
- Розробка нових товарів.
- Встановлення цін на товари.
- Розробка логотипів та торгівельних марок (брендів).
- Розробка рекламних компаній та рекламних оголошень.
- Визначення систем знижок.
- Організація промоакцій та інших акцій, спрямованих на реалізацію товару.
- Розробка та просування іміджу компанії.
- Вивчення та аналіз стану та тенденцій розвитку ринку.
- Визначення та аналіз потреб споживачів.
- Вивчення та аналіз конкурентів та їх стратегій.
- Організація закупівель товарів та ресурсів.
Вгору Де працюють маркетологи?
Маркетологи можуть працювати на підприємствах різних форм власності, в рекламних та PR-агентствах, інвестиційних та страхових компаніях, консалтингових фірмах, підприємствах харчування, банках, туристичних фірмах та агенціях, закладах культури, органах державного управління, навчальних закладах.
Вгору Посади, які можуть займати наші випускники спеціальності «Маркетинг»
- Фахівець із збуту
- Менеджер з торгівлі
- Економіст
- Менеджер з реклами
- Рекламний агент
- Бренд-маркетолог
- Менеджер з розвитку товарних ринків
- Мерчендайзер
- Маркетолог-аналітик
- Фахівець з організації закупівель
- Фахівець з логістики
- PR-менеджер
Вгору Кваліфікація, яку отримують наші випускники спеціальності «Маркетинг»
Випускникам після закінчення навчання присвоюється кваліфікація: «Молодший фахівець в галузі фінансів і торгівлі (організатор із збуту)»
Випускники мають можливість продовжити навчання у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівня акредитації (3 курс денна або заочна форма навчання), без сертифікатів ЗНО. Вгору Дисципліни, які вивчаються за спеціальністю «Маркетинг».
Для студентів, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг», викладаються дисципліни циклу математичної та природничо-наукової підготовки та циклу професійно-практичної підготовки, серед яких:
- Маркетинг;
- Ціноутворення;
- Товарознавство;
- Електронна комерція;
- Розроблення товару;
- Ринкові дослідження;
- Організація закупівлі та продажу;
- Міжнародний маркетинг;
- Біржова та брокерська діяльність;
- Інформаційні системи і технології у маркетинговій діяльності;
- Комунікаційна діяльність;
- Менеджмент у маркетинговій діяльності;
- Логістика;
- Оцінна діяльність;
- Вступ до спеціальності;
- Політична економія;
- Фінанси підприємств;
- Економічний аналіз;
- Економіка підприємства;
- Статистика;
- Бухгалтерський облік. Вгору
|
|