Викладачі та здобувачі Відокремленого структурного підрозділу «Технологічний фаховий коледж Дніпровського державного технічного університету» 10.12.24 та 12.12.24 долучились до лекцій закордонних професорів з Великобританії.
10 грудня 2024 року прослухали лекцію на тему: «Зміцнення української вищої освіти: орієнтація в революції ШІ у викладанні та навчанні» («Empowering Ukrainian Higher Education: Navigating the AI Revolution in Teaching and Learning»). Спікер – професор Роуз Лаккін (Rose Luckin), доктор філософії з когнітивних та комп’ютерних наук, магістр штучного інтелекту та комп’ютерних наук, почесний професор Університетського коледжу Лондона, Великобританія (Professor Emerita at University College London, UK), засновниця та генеральна директорка Educate Ventures Research Limited, радниця Cambridge University Press and Assessment, співзасновниця Інституту етичного штучного інтелекту в освіті (Institute for Ethical AI in Education), президентка Центру самостійного навчання (The Self-Managed Learning Centre) та член Наукового консультативного комітету Міністерства освіти Великобританії (DfE Scientific Advisory Committee).
А також 12 грудня 2024 року прослухали лекцію на тему: «Генеративний штучний інтелект і освіта: можливості та виклики» («Generative AI and Education: Opportunities and Issues»). Спікер – професор Майк Шарплз (Mike Sharples), доктор філософії з штучного інтелекту, магістр обчислювальної техніки, почесний професор Інституту освіти Відкритого університету, Великобританія (Emeritus Professor at Institute of Education, The Open University, UK).
Підвищення кваліфікації та вивчення штучного інтелекту відкривають нові перспективи для ефективного розвитку освітньої діяльності в умовах сучасних викликів. Участь у лекціях провідних закордонних професорів сприяє впровадженню інноваційних підходів у навчання та зміцнює конкурентоспроможність української освіти. Викладачі коледжу демонструють активну позицію, завжди відкриті до вивчення новітніх технологій і методик, а також до їх впровадження у навчальний процес. Такий підхід формує сучасне освітнє середовище, орієнтоване на розвиток студентів і суспільства в цілому.